Tylne zawieszenie - twardsze sprężyny?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • biały_dzik
    Classic
    • 2010
    • 1

    Tylne zawieszenie - twardsze sprężyny?

    Jeśli patrzycie na to ŻARÓWKI H7 XENON-KRYPTON 100W 5900K WYSY. GRATIS
    to odradzam - toż to żaden xenon a barwiona żarówka i to 100W, cholera wie co się stopi pierwsze: reflektor czy kable.
    CARLLITO
  • burza
    Classic
    • 2008
    • 11

    #2
    Tylne zawieszenie - twardsze sprężyny?

    Witam,

    irytuje mnie zachowanie Octavii przy pełnym obciążeniu (5 osób + bagaże). Często tak jeżdżę po trasie - tył zdecydowanie za mocno "siada" na nierównościach, na progach zwalniających zdarza się uderzenie hakiem o próg.
    Jakie sprężyny poprawią zachowanie samochodu (ew. jakie polecacie?).
    Samochód ma przebieg 200000km, przy 190000 wymieniłem amortyzatory. Z przodu jest ok, ale tył zdecydowanie za miękki.

    Pozdr.
    PB

    Komentarz

    • Damianjg
      Rider
      • 2008
      • 621

      #3
      Przy takim przebiegu to każde nowe będą lepsze od tych co masz

      Komentarz

      • rogoz
        Rider
        • 2006
        • 397

        #4
        Mam podobny dylemat. U mnie tył zaczął widocznie siadać po podniesieniu przodu tulejkami. Aby temat rozwiązać kompleksowo mam zamiar założyć sprężyny tylne od pakietu na bezdroża. Temat był omawiany w wątku: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ight=115#14026 gdzie kolega Masmo się pochwalił wstawieniem na tył sprężyn z pakietu na bezdroża: (nr części: 1J0 511 115 CF). Pozwolę sobie wstawić cytat z PW od kolegi:
        Zamieszczone przez Masmo
        Jest własnie dość odporny na obciążenie. Po wrzuceniu sporej ilości gratów stoi na wysokości seryjnej Octavki .

        Komentarz

        • Paweł T
          Elegance
          • 2006
          • 784

          #5
          z tego co wiem to należałoby wymienić wszystkie cztery sprężyny z pakietu na bezdroża.
          A może po prostu sprężyny wyjąć, trochę rozciągnąć, przehartować i będzie ok, dobry kowal od resorów wam to zrobi
          TDI ASV 140KM 300Nm

          Komentarz

          • burza
            Classic
            • 2008
            • 11

            #6

            Czy takie sprężyny poprawią sytuację?

            Komentarz

            • rogoz
              Rider
              • 2006
              • 397

              #7
              W katalogu Intercars znalazłem następujące wzmocnione sprężyny na tył:

              LESJÖFORS
              4285717 LS4285717 232,46 zł

              KYB
              RH6083 KYBRH6083 222,25 zł

              Komentarz

              • adaś
                Elegance
                S_OCP Member
                • 2006
                • 876
                • Volkswagen

                #8
                rogoz,
                W katalogu Intercars znalazłem następujące wzmocnione sprężyny na tył:

                LESJÖFORS
                4285717 LS4285717 232,46 zł

                KYB
                RH6083 KYBRH6083 222,25 zł
                A to są ceny za szt czy kpl? Ostatnio też się zastanawiałem nad twardszymi, ale nie koniecznie niższymi sprężynami.
                Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
                a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
                Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
                O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

                Komentarz

                • rogoz
                  Rider
                  • 2006
                  • 397

                  #9
                  Z katalogu on-line wynika, że jest to cena za sztukę, dodatkowo wersje wzmocnione mają zerowy stan na magazynie

                  Komentarz

                  Pracuję...